Slovensko 2017: Zlaté Moravce, Nová Baňa / 4. den / 25. 6.

STRANA 2. FOTOGALERIE NÁVRH TRASY + LOGISTIKA ZPĚT

slovensko2017_den042_nova-bana.jpg (366233 bytes)slovensko2017_den041_zlate-moravce.jpg (319351 bytes)Trasa - 1. část: Topolčianky, Gazdovský hostinec - Žitavany - Zlaté Moravce 6,9 km
Trasa - 2. část: Nová Baňa, nádraží - Nová Baňa, centrum 2 km - Brehy, kúpalisko 2,3 / 4,3 km - Nová Baňa, nádraží 1 / 5,3 km
celkem: 12,2 km
celkem za tři dny: 51,2 km
  • 08:15 ráno bylo krušné. Martina K. se divila, kdo zničil Vaškovi V. nohy? Prý si nebyl schopen stoupnout. Snídaně probíhala trochu zmateně. Personál se snažil, ale moc nestíhal. Holt příprava vajíček probíhala pomalu
  • 09:30 všichni až na výjimky šli na prohlídku města. Já na to neměl. Zamířil jsem rovnou do Zlatých Moravců na autobus v 11:00. Přechod Velkého Inovca jsme všichni vypustili. Bylo opět vedro!
  • 10:15 v Žitavanech jsem se musel opět zastavit v hospodě a pak cestou necestou z předešlého dne dojít do Zlatých Moravců
  • 11:20 před odjezdem autobusu jsem stihl colu s rumem. Na pivo jsem už neměl. Na nádraží jsem natrefil na Evu K. a Zdendu T. a spolu odjeli autobusem na druhou stranu Pohronského Inovca
  • 12:10 v Nové Bani nás zajímal hlavně oběd. Museli jsme bohužel pochodovat městem na slunci
  • 13:00 na horním náměstí jsme zapadli do restaurace. Měli výborný boršč a výtečnou svíčkovou. A trojjazyčný jídelní lístek. Kvůli místní továrně vlastněné Španěly
  • 14:00 odpoledne jsme se koupali a váleli u Hronu, kde místní vodáci končili svoji pouť po Hronu