Drhleny a okolí, Český ráj, 1.6.2014

3. den - neděle

Trasa: Sobotka - Vesec u Sobotky - Střehom - "Dobšín" - rozhledna Čížovka - Drhleny - Suhrovice - Branžež - Nová Ves - Kost - Vesec - Sobotka, cca 30 km
  • 11:30 s výletem na kolech nikdo nespěchal. Eliáš nechtěl jet, bolela ho zadní část těla, a Lída se také nikam´nehnala. Kdyby to bylo jenom na Jardovi, taky nikam nejel. Ale jel a mrmlal. Celou cestu
  • 11:50 hned na začátku nás čekal sjezd Veseckým "plakánkem", což je vždycky dobrodružství. Bylo i tentokráte v roce 2014
  • 12:25 u Čížovky jsme museli začít na chvíli hledat trasu pomocí mobilu a googlu. Našli a sjezd k Drhlenskému rybníku stál zato
  • 12:40 v kempu u Drhlenského rybníka jsme se vrhli na pivo, ale jenom malé. Všichni jsme byli řidiči a ráno měl podle testeru kdekdo v krvi dost alkoholu
  • 13:00 průjezd rybníkovou částí mezi Drhleny a Suhrovicemi byl nevšední zážitek. Předělala ji totiž lidská ruka.Nějaký novodobý Jakub Krčín z Jelčan. Šlo sice o umělou soustavu rybničních nádrží, ale na pohled to byl velmi pěkné. Údajně soukromý investor takto zhodnotil své pozemky, ale ponechal přístup veřejnosti. Klobouk dolů!
  • 13:30 oběd v Branžeži v hospodě Na křižovatce. Hlásili výjimečný burger. Dal jsem si jej. Byl výjimečný. Otázka zní: Pro koho?
  • 14:30 prohlédli jsme si louku, kde náš soused Martin Cahák dělá tábory. Byla zarostlá
  • a pak už bylo na řadě pískové dobrodružství na cestě podél Komárovského rybníka
  • 14:50 těsně před křižovatkou Pomníky je totiž na zelené trase určené pouze pro pěší bezvadný výjezd hlubokým pískem. Všichni tři jsme se utopili. Tedy čtyři. Mladý biker za námi taky!
  • 15:30 zatímco jsme myli kola plná bahna, Lída a Eliáš se rozloučili a jeli kvůli škole napřed domů. Lída dala dohromady zbytky zahrady, takže zase vypadala k světu. Kluci si pomalu naskládali kola do aut, zjistili, že mezi Mladou Boleslaví a Prahou je na dálnici 30 minutový štaufe a hledali náhradní trasy. Já mezitím dokončoval úklid a zajištění domu v Sobotce
  • brzké odpoledne bylo velmi příjemné a mně se nikam nechtělo. Hlavně ne k povinnostem. Leč život běhá jinými cestami
  • 16:20 udělal jsem si nostalgickou fotografii s kloboukem, který celý víkend nosil Eliáš, popadl odpadky a vyjel směr benzínová pumpa v Sukoradech. Po pěti minutách jsem se vrátil, neboť mně v kapse cinkali klíče od kůlny
  • pak jsem to bral šikovně bokem dálnice přes Brezno a Jabkenice a teprve u Brodců se vrátil zpět na dálnici. Ujel jsem necelé čtyři kilometry a začala štaufe. Já blbec! není nad informace. Měl jsem kliku. Na konci štaufe byl výjezd na Benátky nad Jizerou. Auto jsem hnal přes Lysou nad Labem a poděbradskou dálnici
  • resumé: škoda , že člověk nemůže zůstat v určitých chvílích tam, kde chce být
  • a ještě jedno resumé: těm malomyslným, kteří akci vzdali kvůli špatnému počasí, sděluji: nevěřte všemu, co se povídá!